ÎN ATENȚIA LOCUITORILOR ȘI PROPRIETARILOR DE TERENURI DIN STRADA TANOROK
Suntem încântați de faptul că atât de mulți proprietari de terenuri din strada Tanorok au fost parteneri în vederea stabilirii situației de proprietate asupra rețelei de străzi. Am avut discuții încurajatoare, care ne oferă perspective bune pentru semnarea contractului de finanțare din București în luna decembrie a acestui an pentru prima parte a proiectului gigant al Harvíz SA.
Din acest contract, anul viitor poate începe construcția proiectului de extindere a rețelei de apă și canalizare din strada Tanorok.
Timpul este scurt: pentru a putea semna contractul de finanțare în decembrie, până la 25 octombrie trebuie să avem terenul donat, în cel mai bun caz, sau, măcar o declarație de consimțământ din partea tuturor proprietarilor de terenuri în cauză, prin care aceștia își dau acordul pentru lucrări pe terenurile lor private. Fără aceste declarații, proiectul ar putea eșua din nou. Prin urmare, vă rugăm să luați în serios completarea declarației anexate (de către toți proprietarii înscriși în cartea funciară) și depunerea acesteia, împreună cu o copie a cărții (cărților) de identitate, prin e-mail la adresa director@hargitaviz.ro sau personal la sediul Primăriei Municipiului Miercurea-Ciuc, biroul nr. 32, până la 25 octombrie 2024!
De asemenea, îi rugăm pe toți proprietarii de terenuri care nu au donat încă orașului partea din terenul lor prin care trece strada existentă să demareze procesul cât mai curând posibil! Aceasta este singura modalitate posibilă de a ne asigura că viitoarele investiții majore (extinderea rețelei de gaz și a iluminatului stradal, construirea rețelei electrice, asfaltarea) pot fi realizate!
Vă mulțumim anticipat pentru cooperare! Haideți să facem strada Tanorok mai primitor împreună!